خشم درون/حس ششم4




























هم سلولی...



عاشق که باشی

تنت را میدرد

روحت را تسخیر

 کلبه ات را ویران

در اخر خداحافظ.


لعنتی انگار خواب ندارد

برای بوسیدنش

همه ی فرهنگ لغت را باید

برایش شعر کرد


خدایا نگاهم را ببین از چشمانم دارد خون میبارد

اما هنوز باورش نمی شود دوستش دارم.


قسمت لوتی فقط انتظار

قسمت نالوتی اما

بشمار1/2/3


گفتم صبرم زیاد است

نگفتم پیغمبرم

ایوب فرق داشت


توراست میگفتی  حتی یک فنجان چای هم مرا مست میکند

اما نگفتی از انتظار خسته ام


خدایا من مجنون عشقش شدم اما کو شیرینم

انگار باز هم به قطار نرسیده.


زمانه خوب سیلی میزند بر نارفیق ببین چه فریادی میزند از دست تن هایی.


قلبم را گرفتی بس نبود

حالا اسوده بخواب

دیگر تنها نیستی


اسم تو را هیچ جا نمی نویسم تا اثری از تو باقی نماند چون براسمت هم خنجر میزنند.



گفتم از دیار بی کسی امده ام

نگفتم از پشت کوه


نگفتم با کفش پای در مسیر جاده ی بی انتهای عشق مگذار

ببین تمام پاهایت تکه تکه شد

کفش پولادین میخواهد این راه پر خطر


راستی اسمت چه بود یادم امد

نوش دارو بعد از مرگ

سهراب


کجایی فرهاد شیرینت را به تاراج فروختند به کفتار روزگار

تیشه ات انگار کند شده


قلبم را پس بده نارفیق /نارفیق بعدی منتظر قلبم است

دارد چاقو تیز میکند



این دل ما هم دیوانه است هر روز اشک میریزد

بر وجودی که در اغوش دیگری

ارمیده



من مسافری از شرق دیار پاک اریایی ام وطنم ایران پر از عشق های ناب دوستت دارم .


کفتی تنم را در اشک های پاکت بشویم

نگفتی دریاست اشک هایت

غرق شدم

فدای نگاهت


سوختم بر اشک یتیمی که در خیابان با حسرت نگاهم کرد ومن بی خیال از کنارش گذشتم

وای بر قلب سنگم.


گفتم تو مناظره باختم به گرگی که تمام درس کتاب درغ بگو تا پیروز شوی را

از حفظ بود

و من فقط یک بیت از سعدی را


خدایا ببخش انکه برید ارامشم را اما نبخش انکه خندید بر دوستم به هنگام خجالت.


 

تاب زندانبان مرا ببین از دست دلم دیگر قفل نمیزند بر سلولم.


باشد دوباره بخشیدم بیا بگیر قلبم را مال تو

بیرون بکش انرا اما

ارزن مفروش قلبی که

پر از احساس است.

اخر خیلی نایاب

شده

احساس.

 



نظرات شما عزیزان:

حس مبهم
ساعت2:18---30 خرداد 1392
سلام درچه حالی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + چهار شنبه 12 تير 1392 / 20:10 /
- Online Support by www.1abzar.com --->